28/10/07

Sopar comiat de les laures

Hem acomiadat les laures. No és que tinguem res contra aquest nom però casualitats de la vida ens han portat a haver de dir adéu a les dues laures d'EL 9 TV. Ja no ens queda cap. La Laura Arau era la tècnic de so, la culpable que La Terrassa se sentís sempre tan bé i que el programa estés sempre carregat de música i bon rotllo. També és la culpable que anéssim sempre a la última gràcies a la seva secció de noves tendències. Aquí podeu veure una fotografia seva amb l'Eli la nostra maquilladora durant el sopar que vam fer divendres al Cafè de l'Orfeó. Molta sort Laura a Ikaf FT, o com es digui això...


L'altra Laura és la Serra. A més de ser la cara de 'l'Info' durant tres temporades (de seguida és dit!), a La Terrassa ens posava al dia de totes les estrenes cinematogràfiques i ens mantenia a dieta (entre cometes) cada dia obsequiant-nos amb les mil delícies que es poden trobar a les pastisseries Serra de Sant Hipòlit i Torelló. Trobarem a faltar, sobretot, el seu somriure ella que ens deixa i se'n va al Time Out Barcelona. Sabem que ella també ens trobarà a faltar. N'estem segurs. Hi ha més fotos del sopar, prometem que les anirem publicant!!! ui ui ui

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Què és això de l'IKAF que se n'ha anat aquesta tècnica de so? Ho he buscat al Google i m'ha sortit una Islam Shop, una botiga no sé si de vels islàmics o què...

I Time Out Barcelona em surt una web en anglès, no sé si d'una agència de viatges. Això sí, hi ha una referència destacada a un local de Barna que es diu "La Terrazza". Aquesta altra Laura se'n va a servir copes a un bar que es diu La Terrazza? A veure si els feu venir alguna hora a La Terrassa aquesta gent, si és així...

Aquesta setmana també hi ha sorteig de raqueta? La meva, ja ho sabeu, la podeu donar a un nen pobre.

Anònim ha dit...

Els companys trobareu a faltar el somriure i les pastes de casa seva, però els espectadors la rigurossitat i professionalitat que ens mostrava cada dia amb el seu treball. Molta sort Laura!!!

Anònim ha dit...

Una apunts:
1/Si comencem amb fotos, ja aviso que jo en tinc unes quantes on hi surt alcohol a dojo. Les publicaré en els propers dies, perquè ara no tinc el cable USB de la càmara.
2/Tot i que vosaltres sigueu uns interessats i només em volgueu per la pasta (de pastisseria, s'entén), jo us enyoro molt, ja ho sabeu.
3/Time Out encara no té web pròpia, però som a cultura03.cat
4/Tothom sap què és Ikaf FM i si no és que no ets ningú.
La1

Anònim ha dit...

Una apunts:
1/Si comencem amb fotos, ja aviso que jo en tinc unes quantes on hi surt alcohol a dojo. Les publicaré en els propers dies, perquè ara no tinc el cable USB de la càmara.
2/Tot i que vosaltres sigueu uns interessats i només em volgueu per la pasta (de pastisseria, s'entén), jo us enyoro molt, ja ho sabeu.
3/Time Out encara no té web pròpia, però som a cultura03.cat
4/Tothom sap què és Ikaf FM i si no és que no ets ningú.
La1

Anònim ha dit...

Estimada i mai prou ben lloada La1:

Em tens per no ningú perquè la meva ignorància em va impedir deduir que Ikaf FT era Ikaf FM...

"Déu, per confondre els savis, ha escollit els qui el món té per ignorants; per confondre els forts, ha escollit els qui són débils als ulls del món. Déu ha escollit gent que no compta, els qui el món menysprea, ha escollit els qui no són res per anul·lar els qui són alguna cosa" (1Cor. 1,26-29)

Veig, emperò, que ets de bona pasta (de pastisseria). A veure quin dia ens envies un panellet virtual al blog. Xevi Puigseslloses, t'estimem! Esteve Camps, també! A Sant Julià fan cassoles, a Sant Julià terrisseres i a Casserres, mentiders! Com aquella altra de mossèn Cinto, La1: "-I aqueixes altres
que baixen fent saltirons
tussol en avall, gornides
de flors boscanes i flocs?
-Són de Sant Hipòlit de
Voltregà.-¡Quina rossor!
ja'ns ho deia la corranda
que cantàvem l'altre jorn:
qu'a Manlleu són les boniques
i a Sant Hipòlit la flor."

Per cert, si et toca el sopar per a dues persones al Rebost del Canonge, si vols anar a sopar sol, s'hi pot anar o s'ha de renunciar al premi o s'hi pot anar dues vegades tot sol?

Anònim ha dit...

Malaquies ets un crack. Volem un fill teu!!!

Anònim ha dit...

Anònim: ets mascle o femella?

Anònim ha dit...

Salutacions des de Ikaf FT! Jo encara espero la data pel pròxim sopar 'extraoficial' de nadal! Així que ja podeu anar buscant un forat... Per cert, amb la desconnexió, feia molt que no entrava al bloc...i ja té forma! Amunt les atxes! Petons a tots! Però en especial a la Laia i en Capel...que ja són parella? uiuiui...